lördag 19 mars 2016

Rean pågår..

Jag ber om ursäkt för att jag inte hunnit meddela om rean som alltid sätter igång i Februari...tiden flyger verkligen i väg så snabbt. Jag hoppas ni har tagit del av den, precis som jag har gjort.
Under rean så var jag inte hemma i Helsingborg, utan i Göteborg och jag måste verkligen säga att det är otroligt stor skillnad när det gäller rea...så mycket folk!! Man drar sig verkligen till sig den bok man vill ha, folk är näst intill vilda i Göteborg. Men jag tror bara att jag inte är van med så mycket folk under rea tiderna, då jag själv bor i liten stad, där knappt någon läser något...känns det som..

Jag hittade två böcker som jag var intresserad av och en av böckerna handlar om kroppen. Boken passar mig perfekt eftersom jag är intresserad av ämnet. Den hade riktigt fina illustrationer som inte brukar finnas i sjukvårds böcker. Jag har till och med redan fått stor användning av den, då jag nu skriver ett specialarbete om just inflammationer i kroppen.
Den andra boken blev Grey av EL James..såklart. Den kan man inte missa på en rea som denna.



Jag passade också på att köpa andra boken i Vindens namn serien av Patrick Rothfuss. Dock var den inte på rea, men jag ville verkligen ha den för de nya stora äventyr som Kvothe kommer vara med om..första boken var ju helt otroligt spännande.

Om ni inte redan har gjort det, gå och ta del av rean vet jag. Man vet aldrig vad man hittar för roliga böcker att ta del av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar