tisdag 8 juli 2014

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering...



För det första ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering här på bloggen, jag vet att det inte är okej. Men jag hoppas ändå ni har förståelse för det. De senaste månaderna har allt mitt focus legat på studenten, balen och mitt första jobb på ett sjukhus här i Helsingborg. Jag har också lagt mycket tid på mitt körkort som jag har tagit. Det har inte bara varit det, jag har läst massa vårdböcker och valt att börja kolla på Greys Anatomy som är min nya besatthet, vilket jag antar är min ursäkt för att jag inte orkat skriva på bloggen. Jag har dock också valt att renovera mitt tråkiga vita fan rum med en massa poster till en ljusblå nyans (frontvägg). Jag fick väl inspiration från The Fault in our stars, då Hazel hade en fantastisk nyans på väggen, den gjorde mig glad när jag såg filmen vid premiären. Det var då jag visste att jag hade hittat rätt färg.
 
Då så, nu har jag fått ut det som velat ha sagt. Nu hoppas jag verkligen att jag kommer blogga lite mer under mina hetsiga jobbardagar. Jag ska läsa klar Boktjuven är det tänkt och sedan få jag se vilken bok som lockar mig....

1 kommentar:

  1. Även jag har varit dålig på att uppdatera min blogg men börjar komm igång så smått igen.
    Grattis till jobb och körkort!! :D

    SvaraRadera