lördag 18 april 2020

Böcker i Brevlådan! Ett Hov av Dimma & Vrede av Sarah J Maas/ Kampen om Järntronen av George R.R Martin

Nu är mina böcker äntligen hemma efter ett intensivt väntande och jag säger bara, väntar man på något gott, väntar man alltid för länge. Efter att jag läste ut Sarah J Mass nya bokserie Ett Hov av Taggar & Rosor kunde jag bara inte vänta med att börja läsa nästa del. Karaktärerna och berättelsen lämnade ett för stort intryck för att jag ska luta mig tillbaka och ta in det som hänt i första boken. Nepp, här finns det ingen tid till att vänta. Vi hoppar på nästa äventyr! Därför har jag nu Ett Hov av Dimma & Vrede som är på ca 600 sidor redo på mitt bord. 

Min andra bok jag fick hem var Kampen om Järntronen Sagan om Is och Eld  av George R.R Martin. Nu har jag bestämt mig för ta mig an nästa stora serie som verkligen är ett måste. Speciellt om man är en fantasy nörd. Jag har sett tv-serien och jag blev helt paff av karaktärerna, historien och allt som byggts upp efter författaren George R.R Martin. Jag kan bara tänka mig vad bokserien kan erbjuda. 
Så nu har jag två tegelstenar att ta mig igenom och jag kan inte var mer glad just nu! ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar