lördag 18 april 2020

Favorit Tag

Jag kom på mig själv att jag sällan skriver vilka favoriter jag har i litteraturvärlden och i min vardag, därför har jag skrivit ner några kategorier nedan som får er att lära känna mig bättre. Jag taggar alla bokbloggar! Länka gärna nedan för.


Vad läser du helst?
Ungdomslitteratur
Paranormal Romance
Fantasy
Feel Good

Vad samlar du på?
Böcker- Såklart ^^
Bokmärken

Favoritkaraktärer?
Katniss Everdeen (Hungerspelen)
Stefan Salvatore (The Vampire Diaries)
Fyre (Ett Hov av Taggar & Rosor)
Aragorn (Sagan om Ringen)
Prins Caspian (Narnia)


Favoritförfattare
Stephanie Meyer 
L.J Smith
Sarah J Maas
JRR Tolkien
C.S Lewis

Favorit läsplats
I soffan med en kopp te
I sängen
Ute i solen
På segelbåten

Drömresemål
Paris
Italien
Japan
Kroatien

Favoritresemål
London
Norge
Singapore








4 kommentarer:

  1. Vilken kul tag! Lånar den framöver! :)

    SvaraRadera
  2. dina genrer äro icke mina kan jag konstatera.😁men Aragorn och Prins Caspian känner jag till. och CS Lewis är en fin författare. böckerna samlar sig själv här på något sätt. jag läser mycket i sängen, i trädgården och i en solstol vid sommarhuset. drömresmål: Kambodja, Sydkorea, amerikanska södern. Favoritresmål: Japan, London. jag lånar gärna tagen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka härliga favoriter! Gör så! ^^

      Radera