lördag 30 januari 2016

2016- Nu kör vi!

Hejsan alla läsare!

Jag hoppas ni har haft ett underbart 2015 och nu hoppas jag ni får ett ännu bättre 2016 år.
Jag har haft så mycket att göra att bloggen blivit lite stillastående ett tag. Jag ber om ursäkt för det.
Jag hoppas att jag får fart på det hela, lika så mitt läsande nu.

För mig har det varit en del hektiska dagar med både julfirande och nyårsfirande, andra fester, skolan och annat som kommit i vägen för mitt läsande, vilket jag tycker är alltid lika pisst. Men jag kör på nu så mycket jag kan och ni får självklart ställa frågor till mig om ni önskar det.

Det har hänt en del i bokvärlden, men också en del i filmvärlden. Jag märker att fler böcker blir tv-serier och vissa böcker blir film. Vilket jag tycker är underbart. Så man har ju fastnat i det med ett tag. Mer om det i de kommande inläggen.


 Library.:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar