tisdag 2 september 2014

Böcker i brevlådan! Recensionex

Yeeeeeeeessssssssss!! Äntligen är dom här! Böckerna jag väntat på!
The Maze Runner är definitivt en bok jag längtar till att få läsa ut, jag har läst så mycket bra om den och nu kan jag äntligen läsa den och bedöma den efter eget huvud. Det ska bli så spännande!
Jag är jätte nyfiken på vad den handlar om, dock vet jag att det handlar om en labyrint och att ungdomarna som kastats in i den har inte mycket minnen om hur de kom dit eller vart de kommer ifrån. Mer vet jag faktiskt inte om den här boken, men jag måste säga att det verkar vara ett bra koncept, så jag hoppas på det bästa. Jag hoppas också att jag hinner läsa ut den innan den kommer på bio 19 september.  Vilket jag tror att jag gör.

Jaaaaa!! Jag kan inte bli lyckligare än så här!! Allegiant av Veronica Roth är äntligen hemma oss mig! I mitt rum!! Jag kan inte fatta det...jag har väntat och väntat och väntat på att ha den här boken i handen och faktisk känna av lukten från den. Jag måste berätta att jag reserverade denna boken för väldigt länge sedan och då hamnade jag på 15e plats av biblioteket. Det är ju inte acceptabelt! Hur ska man kunna vänta så länge, det kändes som en evighet. Jag kollade senaste gången för ett par dagar sedan och jag låg fortfarande väldigt långt bak i kön och plötsligt har jag den här! Det är ju helt magiskt! Och inte bara det, jag har fått ta del av novell boken Four av Veronica Roth! Det kan ju inte bli bättre!

Jag tänkte skriva en recension av varje enskild novell som Veronica Roth har skrivit i Four boken, så ni läsare också får ta del av den på något sätt, jag hoppas det blir bra.