tisdag 16 september 2014

Utflykt till Danmark!



Ja, eftersom man bor så nära Danmark får man ta vara på det, så varför inte ta sig över och njuta av att komma utomlands? Jag och min familj bestämde oss för att ta oss en sväng i Köpenhamn, en väldigt stor och trafikerad stad där det alltid är mycket turister.
Det blev en hel del shoppande av kläder, men jag bestämde mig också för att ta mig en titt i en bokhandel, dock var det väldigt svårt att hitta en. Men jag lyckades till slut hitta en. Där fanns det väldigt många engelska böcker, så jag passade på att köpa en, det var ju inte dyrt precis.
Varför inte ha en bok från Köpenhamn tänkte jag? Min pappa var också i bokhandeln och där hittade han ett väldigt fint bokmärke som han tyckte jag skulle ha, så det blev både boken Halo av Alexandra Adornetto och ett bokmärket som min pappa köpte till mig.
Det är aldrig fel om någon köper en bok till mig ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar