onsdag 13 november 2013

Varit upptagen ett tag...

 
Jag börjar med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har haft en del i skolan och plus måste jag förbereda mig på min praktik som jag har om en vecka. Men jag gör allt jag kan för att sätta in ett inlägg då och då. Jag hoppas ni inte blir allt för besvikna.
 
Jag är faktiskt väldigt trött på skolan nu, det kommer in nya saker hela tiden och jag känner att jag har allt mindre tid att läsa, men jag hoppas det lugnar sig med skolarbetena efter denna vecka, då jag helst bara vill ligga i min säg och läsa en bra bok. Jag orkar verkligen inte plugga mer!!
 
Jag kan ju också passa på att fråga er vad ni vill ha mer av på den här bloggen, som sagt är det fritt med att komma på idéer och tips till mig för att ni ska trivas. Jag är som sagt öppen för allt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar