fredag 22 november 2013

Signering i Malmö av boken Nyckeln! Dröm i uppfyllelse!









Idag var det en fantastisk dag för mig, då det var signering i Malmö av boken Nyckeln!
Jag träffade både Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren och de var riktigt intressanta att prata med. Jag passade på att ställa frågor angående Nyckeln och bra svar fick man tillbaka. (Dock blir det en spoiler om jag ställer frågan nu).
Jag fick mina böcker signerade av de båda, samtidigt som man fick en stor karta av Engelsfors (kartan i boken Eld) och ett fräckt armband där det står "Jag är Utvald" som de delade ut i kön när man väntade.

Det är verkligen en dröm som gått i uppfyllelse, från att se författarna på tv och internet till verklighet, det var verkligen overkligt. Ni vill inte veta hur mycket jag skakade från Helsingborg till Malmö... jag var så nervös. Men när jag väl var framme i vid bordet vid signeringen i Sci fiction bokhandeln, så var både Mats och Sara så otroligt glada och söta att prata med!
Det är väldigt svårt att beskriva hur det kändes, jag kan fortfarande inte smälta det.
Mats och Sara fick även en liten present från mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar