onsdag 19 juni 2013

Bokdisskution- Stad av skuggor av Cassandra Clare!

Eftersom boken Stad Av Skuggor av Cassandra Clare är väldigt populär just nu och snart är det filmpremiär så tänkte jag att sätta upp en bokdisskution. Jag själv har läst boken och tyckte den var fantastisk bra, nu har ni chansen att dela med er vad ni tyckte om boken eller om ni håller på att läsa den nu så kan ni skriva vad ni tyckte hittils. Kommentera och skriv!

Vill du veta vilken grupp du tillhör, GÖR TESTET HÄR!
Besök även den svenska Motal instrument Facebook Hemsidan HÄR!



Här kommer några disskutionsämnen!

Bokens inledning.
Karaktärerna- Vad eller vem fastanade ni för och varför? Var det någon ni verkligen inte gillade?
De magiska monstren- Var ni nöjda med de magiska monstren eller var det för mycket?
De nya orden och den grekiska mytologin...

Språket i boken.
Bokens kapitel.
Framsidan på boken.
Bokens Betyg?
Saknades det något?

6 kommentarer:

  1. SV: Ditt med, alltså, på min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker blogg du! :D Hur har du lyckats med denna?
    Jag ska abslout lägga till dig på min länksida så jag kan titta in här oftare.

    Jag har lagt till dig på en utmaning jag har på min sida. Lägg gärna en länk till dina dvar som en kommentar hos mig så jag kan kika in på dina svar.

    Trevlig midsommar! :D

    blandbockerlivetmagin.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Chamilla, jag får tacka så mycket av din fina kommentar om min blogg, jag uppskattar det verkligen!
      Angående din fråga om hur jag har lyckats med min blogg, så kan jag bara säga att jag använder mig av googles blogspot, då man får ut väldigt mycket av den.

      Jag ser att du har gett mig en utmaning och den deltar jag gärna i.

      (din blogglänk är uppe på min blogg nu)

      Radera
    2. Ja, det finns en app för blogspot.

      Radera
  3. Gjorde testet (utan att ha läst böckerna än) och blev en Warlock :D
    Nu är det ju nästan ett måste att läsa böckerna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja läs böckerna! När du väl kommer in i den så lär du inte släppa det.

      Jag rekommenderar verkligen Stad Av Skuggor.

      Radera