tisdag 9 augusti 2022

Njuter av sommaren!



Nu kan jag äntligen andas ut efter en intensiv sommarperiod på sjukhuset. Jag behövde ta mig ut och få göra något helt annat. Det har känt som jag har haft hjärtat i halsgropen under hela sommaren och det har jag inte alls tyckt om. Jag passade på att låna pappas bil och körde ut till en av de vackraste platser som finns under sommaren i Skåne och det är sommar idyllen Arild. Att få titta ut i horisonten, känna havsbrisen och njuta av landskapet är som balsam för själen. 

Just nu läser jag Den Äldste av Christopher Paolini som är den andra delen i serien om Eragon. Jag tänkte att Arild skulle passa perfekt för att uppleva känslan att vara i Alagaesia och få lite ny inspiration till mina nya skisser jag arbetar på. Platsen är helt magisk och helt fantastisk att besöka under sommaren. 

Hur har du det under sommaren, läser du något spännande? 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar