torsdag 2 juli 2020

Little Fires Everywhere!

Tiden bara flyger iväg för mig då det har blivit mycket av både jobb, läsning och tittande på den nya serien Little Fires Everywhere med sina 8 avsnitt på Prime Video. 
Little Fires Everywhere  baserats på boken med samma namn av Celeste Ng. Jag säger bara MISSA DEN INTE! Tv-serien var så bra! Det förekom så mycket drama med innehöll av både vuxna som unga problem. Serien handlade om uppoffring, makt, kulturkrockar, familjekänslor, att passa in, uppleva ung kärlek, hat och att hitta den människa man vill vara. 
Det var längesedan jag tittade på en välgjord serie som Little Fires Everywhere!Jag tror absolut att jag lägger boken på min Att Läsa Lista! 

Little Fires Everywhere (TV) | The Banner


Små eldar överallt (inbunden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar