söndag 27 november 2016

Tiden flyger iväg...

Wow vad tiden går, det bara flyger iväg. Som ni troligen redan har tagit del av så är det så att jag har flyttat till Växjö och det har inte varit den mest roliga upplevelsen jag varit med om. Varför jag inte har hunnit skriva här på bloggen är just för att det har varit så ostabilt med boende i Växjö, skolan kom igång rätt snabbt och det var en stort omställning att flytta hemifrån, speciellt om första steget var att bli inneboende hos någon, vilket jag blev i två månader ute på landet. Det var inte det mest optimala för mig.

Eftersom resorna från och till skolan tog lång tid och skolan kom igång snabbt, fanns det ingen tid alls att läsa eller bara slappna av. Mitt huvud var på högvarv hela tiden.

Nu har jag flyttat in mot stan och bor i en liten etta tillfälligt. Efter 21 december flyttar jag in mot Campus, vilket ska bli underbart! Då kommer jag också kunna skriva mer på bloggen, läsa fler böcker och vara lite mer aktiv här på bloggen. Jag lovar att jag ska ta tag i det.

Dock har det inte bara stått stilla, jag har läst en del på kvällarna så mina recensioner kommer komma upp väldigt snart. Jag hoppas ni har överseende med det hela, det kommer inte alltid vara så här segt.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar