torsdag 22 januari 2015

NY förändring på bloggen Bokcirkeln!

Som ni troligen har märkt har jag valt att både ändra blogg header och färg i bakgrunden på bloggen, från blå till rött. Jag kände helt enkelt att det var dags för en förändring 2015 och jag hoppas verkligen ni gillar den.
Det tog 2 dagar för mig att hitta rätt bilder och sammansätta det hela. Jag hade så många olika val så det var svårt att få till det, men nu är jag riktigt nöjd och för er som undrar så använder jag mig av programmet "Picasa 3". Det är ett gratis program som går att ladda ner och på så sätt kan du använda dig av många bilder och skapa collage. Både jag och min syster använder programmet, det är så kul och kreativt att skapa på egen hand! Klicka här för att ta del av det!

 
 
Mina 2 Headers från Picasa Programet!
 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar