torsdag 2 april 2015

Äntligen hemma!



Jag börjar med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen under de senaste dagarna, jag har haft fullt upp med både studerande och resande. Under förra veckan hade äntligen mina kurser börjat, vilket jag är mycket glad över, så det blev mycket fokus på det. Men sedan hann tiden ikapp och hela familjen skulle iväg i några dagar, då utan någon förvarning. Så det var bara att packa ner mina grejer och ge sig av i några dagar ute på landet. Jag hann då inte skriva ett inlägg med tanke på den tidsbrist jag haft, så jag ber verkligen om ursäkt för det.

Det var dock väldigt trevligt att lämna stan och bege sig ut på landet, nu under påsktiderna. Jag hade tyvärr ingen tillgång till någon dator, så för mig fanns det ingen möjlighet att skriva ett inlägg på bloggen. Men jag får helt enkelt göra det nu istället, då jag just kommit hem med både nya kunskaper och med en förkylning, tyvärr. Men jag ska inte klaga, jag lärde mig något nytt i alla fall angående "bokpyssel" vilket ni ser på bilden. Det jag då har gjort är att jag tagit en bok jag inte har nytta av och började pyssla med. Om du är nyfiken hur jag gjorde är det bara att skriva i kommentarerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar