tisdag 14 januari 2014

Shadowhunter Codex & The Mortal Instruments mini kit!

DEN HÄR ÄNTLIGEN HÄR!! Mitt paket som jag beställde för en och halv vecka sedan!!
Jag älskar verkligen The Mortal Instruments så kunde jag inte motstå The Shadowhunters Codex och det lilla mini kittet med ett Angelic Power halsbandet, det var faktiskt min mamma som köpte det till mig eftersom hon inte visste vad hon skulle köpa till mig i julklapp, så hon bad mig att säga till när jag hittade något.









Ja, då undrar ni förstås vad den här boken handlar om och det ska jag förklara till er. Den här boken är en bonus grej för alla Shadowhunters fans där man har möjligheten att fördjupa sig ännu mer i Cassandra Clares värld. I boken finns allt du behöver veta, det är allt från änglar och demoner, skuggjägare, vad man gör när man träffar en vampyr, varulv, en fee eller en magiker, den innehåller också mycket om klanen, Idris, staden av ben och andra hemliga områden, den är som sagt din egen personliga bok med väldigt mycket fakta! Det jag har nämnt här är bara en väldigt liten del av vad som verkligen finns i den. Jag måste även påpeka att det finns Clarys, Jace och Simons anteckningar i den och det är verkligen kul att se, då de har kommenterat en hel del. Det som jag tycker också är enormt kul är att boken ser så gammal ut på framsidan och på kanten av den, riktigt snyggt, i den här boken finns det också riktigt snygga bilder där det finns tecknade bilder på Jace, Simon, Clary, demoner, klanens ledare, vampyrer och alla demoner, de har bilder på ängeln Raziel, kartor, runorna allt möjligt, den är verkligen bra gjord. Så jag rekommenderar den verkligen er som älskar The Mortal Instruments! Köp Den!

Det lilla mini kittet innehöll en Angelic Power halsband, två magneter, låssas tatueringar och en mini bildbok. Det är riktigt värt köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar