tisdag 25 februari 2014

Böcker i Brevlådan! Stjärnmärkt & Utvald!

Yeeeeeeesssssssss nu är de här, böckerna Stjärnmärkt av Jessica Spotswood  och Utvald av Ally Condie från förlaget Rabén & Sjögren!

Eftersom jag har läst de andra två böckerna av Matchad trilogin, blir det här väldigt spännande att se hur Ally Condie valt att avsluta sin sista del. Det känns som jag har väldigt stora förhoppningar om den här boken, jag hoppas inte jag blir allt för besviken. Så jag tänker helt enkelt börja med boken Utvald och se hur det går. För er som har läst de tidigare böckerna, var redo för revolten!

Stjärnmärkt är andra delen efter boken Farlig Förmåga och om jag ska vara helt ärlig så har jag inte läst den förta boken än med tanke på att jag har haft en hel del andra böcker som jag valt att recensera. Men jag ska absolut läsa första boken och därefter snabbt ta mig igenom den här boken, Stjärnmärkt. Det ser jag fram emot!

Är det några av er som läst några av böckerna än??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar