måndag 9 augusti 2021

Sommar uppdateringar


Hej alla läsare! 

Jag hoppas ni har en underbar sommar med mycket sol, bad och framförallt läsning. Jag ska vara ärlig och nämna att jag inte hunnit läsa så många böcker som jag önskat denna sommar. Jag har känt att läslusten varit i botten, kanske beror det på att jag har läst mycket dåliga böcker som fått mig i ett suck* mode. Oftast har jag bara läst mellan 40 till 150 sidor innan jag lagt ifrån mig boken och gjort något helt annat. Men det har inte bara varit orsaken, jag har jobbat mycket också. Just nu befinner jag mig i vackra Norge och njuter av både natur och ensamtiden i kombination med jobb. Den 26 Augusti flyger jag hem och det ska vara så skönt att komma hem till min familj och mina böcker ^^

För första gången i mitt liv ska jag flyga på egen hand, jag är så spänd på att göra detta. Eftersom mycket av min livsstil består av resande till Norge för arbete och naturupplevelser så antar jag att det är dags att göra detta. Jag håller tummarna att jag hittar Gaten och incheckningen. Det skulle inte förvåna mig att jag yrar runt på flygplatsen. När jag väl sitter på planet kan jag antagligen slappna av. Självklart kommer en bok göra mig sällskap! 

Nu tänkte jag hoppa ner i soffan och njuta av en varm choklad, en mysig filt och boken om Eragon skriven av Chrisopher Paolini. Jag tror nämligen att det kommer börja regna snart, jag ser de grå molnen komma allt närmare. Vad ska du hitta på idag? Skriv gärna i kommentarerna nedad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar