onsdag 13 augusti 2014

Trailern till Cirkeln filmen är äntligen ute!!

WOW, nu är den äntligen ute! Jag kan knappt tro det, efter all väntan och alla funderingar om hur trailern skulle se ut, så har man slutligen fått ett svar!

Jag kan väl säga att man fick ta del av väldigt mycket på väldigt kort tid, trots att trailern varar i 30 sekunder (vilket jag själv kan tycka var väldigt snålt för oss läsare). Men man ska väl vara glad för det lilla man får. Förutom det, så såg det helt magiskt ut. Jag blev verkligen glad över att få se karaktärerna från böckerna bli levande personer. Sedan fick jag känslan av att det kommer hända väldigt mycket i den här filmen, jag fick rysningar genom hela trailern, vilket är ett gått täcken.
Det ska bli riktigt spännande att se den här på bio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar