onsdag 8 oktober 2014

Loppmarknader är aldrig fel!

Varje vecka skapas en stor loppmarknad här i stan, det är ett evenemang som man har valt att satsa stort på här i Helsingborg. Det är en möjlighet för alla att hitta billiga grejer och jag själv har hittat väldigt många böcker och filmer för några enstaka kronor. Böcker hittar jag oftast för en femma vilket jag blir super glad över, så de här två böckerna fick jag för en tio. Ibland vill de flesta bara bli av med grejerna, så i bästa fall får man böcker för två kronor. Böcker som jag hittat på loppmarknaden är bland annat Eragon, Harry Potter, kriminalare av Magnus Nordin och sedan ser jag många som säljer Fifty Shades Of Grey böckerna. Fast de har jag redan.
Veckans vinnst!
 
 
(Fallen Ängel som pocket-på svenska)
(Förlorad Ängel som stor pocket- på engelska)
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar