tisdag 17 november 2015

Modernista vårkatalog i brevlådan!

Nu har Modernista förlag återigen skickat hem en katalog till mig med vårens nyheter och jag kan ju säga att jag är väldigt nyfiken på några av de. Klicka på katalogen för att ta en närmare titt.


Vem som helst förutom Ivy Pocket av Caleb Krispär en bok jag inte har tagit del av sedan innan, när jag läste om vad boken handlar om, fick det mig att vilja ta mig en närmare titt på boken- utkommer Februari. Glas tronen av Sarah J. Maas är en bok som har cirkulerat runt överallt. På Goodreads, bokbloggar och i en massa tidningar. Det här är en bok jag definitivt inte vill missa- utkommer April. Ormens skugga av Rick Riordan bok 3, utkommer i februari. Ni kan ta del av min recension av den första boken HÄR! Sedan har vi Rosensällskapet av Marie Lu, bok 2 och det här är en bok som jag kommer slänga mig över så fort jag får chansen. Marie Lu har verkligen skapat en värld som jag finner stor underhållning för. Ni kan läsa min recension av den första boken HÄR!- Utkommer i Mars. Pretty little liars 2 felfri utkommer i Februari.




 
Pretty Little Liars #2: Felfri (inbunden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar