lördag 4 juni 2016

Äntligen hemma efter resa!



Jag och hela min familj åkte iväg i några dagar till Tyskland till en stad som kallas Freiburg. Där skulle det hållas en stor skönhets tävling som min syster skulle delta i för att representera Sverige.
Eftersom min syster var upptagen med en massa träning, journalister och annat som till hör tävlingen, passade jag, mamma och pappa på att ta och utforska staden, det blev lite handlande av kläder. Men jag måste verkligen säga att mycket av kläderna där var inriktade till äldre människor. Så det var en aning svårt att hitta ungdoms butiker.

Inte nog med det. Jag tycket det var otroligt snålt med engelska böcker i deras bokhandlar. Mycket av det var sålt och inget var påfyllt. Dels fanns det heller inte många engelska serier att ta del av heller. Stor besvikelse. Men en bok hittade jag i alla fall. ME befor You av Jojo Moyer. Boken har varit en stor säljare och boken har också blivit film, så den ska man ju inte missa att ta del av.
Fantastiska fina bokmärken hade de dock, dessa är några av de finaste jag har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar