tisdag 23 juni 2015

Tillbaka efter London!

Ni undrar säkert varför jag inte har bloggat på ett tag och då kan jag ju berätta att jag har ägnat mig mycket tid till att läsa, men också resa en hel del. Jag har inte bara varit i London, utan efter den resan så var jag tvungen att ta mig vidare till ett fantasy lajv här i Sverige. Jag berättar mer om det i ett annat inlägg.

London, det var en helt fantastisk stad! Det var så mycket att se, så mycket att göra. Jag var där i bara några dagar och varje dag hamnade man på helt nya ställen. Ja, jag fick se en hel del platser som Harry Potter var inspelad på, men också ta del av en hel del saker i många av deras butiker. Det var hur kul som helt att se så många ungdomar bar något som är Harry Potter relaterat. Det kändes verkligen som man var en del av Harrys värld.

Det blev som sagt en del shoppande och kollande på olika böcker i olika bokaffärer. För det första så fanns det väldigt många böcker i stora lokaler. Jag kunde definitivt tillbringa en hel dag i en av butikerna. Två böcker blev det i alla fall. Så det ser jag fram emot att ta del av.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar